Kancelaria
zajmuje się
przede
wszystkim:
Dokumentowaniem obrotu nieruchomościami (stanowiącymi zarówno działki jak i lokale), spółdzielczymi (własnościowymi i lokatorskimi) prawami do lokali, prawami użytkowania wieczystego gruntu, sporządzając umowy przedwstępne, umowy deweloperskie, umowy warunkowe, umowy przenoszące własność, umowy sprzedaży, umowy darowizny, umowy zniesienia współwłasności, umowy zamiany, umowy o dożywocie, umowy ustanowienia odrębnej własności lokalu i przeniesienia jego własności, umowy oddania w użytkowanie wieczyste lub przeniesienia prawa użytkowania gruntu
Sporządzaniem wszelkiego rodzaju pełnomocnictw
Sprawami spadkowymi:
- stwierdzaniem praw do spadku - sporządzaniem aktów poświadczenia dziedziczenia i protokołów dziedziczenia podejmowaniem czynności dotyczących europejskiego poświadczenia spadkowego
- sporządzaniem protokołów powołania zarządcy sukcesyjnego, aktów powołania zarządcy sukcesyjnego
- sporządzaniem protokołów ze złożenia wykazu inwentarza
- sporządzaniem oświadczeń o przyjęciu bądź odrzuceniu spadku
- sporządzaniem umów o dział spadku
- sporządzaniem umów o zrzeczenie się dziedziczenia, umów zrzeczenia się prawa do zachowku
- sporządzaniem testamentów oraz oświadczeń o wyborze prawa właściwego dla sprawy
- spadkowej testatora
Sprawami rodzinnymi:
- spisywaniem umów majątkowych małżeńskich (rozszerzających wspólność ustawową ograniczających wspólność ustawową albo ustanawiających rozdzielność majątkową)
- dokumentowaniem wyboru prawa właściwego dla stosunków majątkowych małżeńskich
- spisywaniem umów o podział majątku wspólnego małżonków
- spisywaniem ugód między małżonkami
- dokumentowaniem zgód rodziców w zakresie spraw dotyczących małoletnich dzieci
- dokumentowaniem zgód małżonków dotyczących ich majątku wspólnego
Sporządzaniem umów spółek prawa handlowego, aktów założycielskich spółek prawa handlowego, dokumentowaniem ich zmian
Sprawami majątkowymi osób fizycznych i prawnych, m.in.:
- umów pożyczek
- umów najmu
- umów dzierżawy
Sporządzaniem poświadczeń: własnoręczności podpisu, zgodności odpisu, wyciągu z okazanym dokumentem, daty okazania dokumentu, pozostawania osoby przy życiu lub w określonym miejscu
Sporządzaniem oświadczeń o ustanowieniu fundacji, w tym Fundacji Rodzinnej
Sporządzaniem protokołów:
- zgromadzenia wspólników spółek, walnych zgromadzeń spółdzielni i akcjonariuszy
- posiedzeń zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółek prawa handlowego
- zebrań wspólnoty mieszkaniowej
- wniosku wieczystoksięgowego w trybie art. 79 pkt 8a ustawy Prawo o notariacie
Przyjmowaniem na przechowanie dokumentów, pieniędzy, papierów wartościowych
Sporządzaniem wypisów, odpisów i wyciągów aktów notarialnych
Sporządzaniem projektów aktów notarialnych, oświadczeń i innych dokumentów
Składaniem wniosków o wpis w księdze wieczystej